Descriere de familie: Jocul Gastelor, +3 ani
Jocul Gâștelor, rămâne un joc clasic potrivit pentru întreaga familie. Cu ilustrații delicate și îmbunătățiri aduse de către designerii talentați, acest joc oferă o experiență captivantă. Spirala formată din cele 63 de căsuțe devine un traseu plin de surprize, fiecare casuță ascunzând evenimente speciale. Unele îți pot opri progresul, altele te pot întoarce în traseu, iar altele aduc beneficii care îți conferă un avantaj asupra celorlalți jucători.
Cu o structură în spirală, două zaruri și șase pioni de lemn in forma de gâscă, jucătorii se angajează într-o călătorie plină de provocări și bucurii. Ilustrațiile completează atmosfera ludică, aducând o notă plăcută de estetică jocului. Jocul este conceput pentru a fi accesibil și distractiv pentru toate vârstele, având o vârstă recomandată între 3 și 12 ani. Cu Jocul Gâștelor, fiecare rundă devine o aventură captivantă, iar fiecare casuță ascunde o surpriză care menține suspansul și bucuria jocului în întreaga familie.
CONȚINE:
tablă de joc 70 x 50 cm,
6 gâște din lemn,
2 zaruri mari din lemn,
instrucțiuni de joc
Numărul de jucători: 2-6 jucători
Varsta recomandata: +3 ani
INSTRUCŢIUNI DE JOC:
• Pregătirea pentru joc: Fiecare jucător își alege o gâscă și o așază pe pătrățelul de „start“.
• Regulament: Pentru a stabili cine începe, fiecare jucător va da cu zarul. Jucătorul care obține cel mai mare număr va începe jocul, urmat de persoana aflată la stânga sa, șamd. Jucătorul dă cu zarul și mișcă gâsca sa corespunzător numărului obținut prin adunarea cifrelor obținute cu cele două zaruri. Când gâsca ajunge pe un câmp special, jucătorul trebuie să respecte cerința câmpului respectiv. Iată lista câmpurilor speciale și regulile care trebuie urmate când o gâscă ajunge pe ele: Câmpurile „gâscă“ (5, 9, 14, 18, 23, 27, 32, 36, 41, 45, 50, 54, 59): jucătorul avansează cu suma cifrelor obținute pe cele două zaruri;
• Câmpul 6, „podul“: jucătorul merge la câmpul 12;
• Câmpul 19, „casa“: jucătorul stă pe loc o tură;
• Câmpul 31, „fântâna“: jucătorul merge la câmpul 52 (”gardul”) și nu poate părăsi acest câmp până ce un alt jucător nu îl trage de acolo, când ajunge pe același câmp;
• Câmpul 42, „labirintul“: jucătorul se întoarce pe câmpul de unde a plecat;
• Câmpul 52, „gardul“: jucătorul stă pe loc până ce un alt jucător ajunge pe același câmp și-i ia locul;
• Câmpul 58, „craniul“ – jucătorul trebuie să se întoarcă la câmpul de Start. Câștigă primul jucător care ajunge pe câmpul 63. Pe acest câmp, însă, nu se poate ajunge decât dacă numărul obținut cu zarurile este exact același cu numărul de câmpuri necesar pentru a ajunge acolo. Dacă numărul nu coincide, jucătorul va merge înapoi cu tot atâtea câmpuri cât a depășit numărul respectiv. Dacă jucătorul ajunge pe un câmp „gâscă“, va continua în sens opus, în loc să meargă în față Un joc clasic atemporal, îndrăgit deopotrivă de adulți și copii! Tabla este ilustrată frumos, iar marcajele de gâscă sunt din lemn.
CONȚINE:
tablă de joc 70 x 50 cm,
6 gâște din lemn,
2 zaruri mari din lemn,
instrucțiuni de joc
Numărul de jucători: 2-6 jucători
Corina Burlacu,
Un joc foarte interactiv.Nepotelul meu a fost incantat.
RaspundeA fost util acest review?