Catapulta lansează pompoane colorate, balanţa cântărește jetoane şi crocodilul mecanic adună și ridică obiecte mici. Jucându-ne cu această jucărie este un mod distractiv prin care copiii învață și experimentează cum funcționează pârghiile.
Realizat în parteneriat cu EXPLORA - MUZEUL COPIILOR DIN ROMA, are o abordare bazată pe STEM (Știință, Tehnologie, Inginerie și Matematică).
Conţine:
brațul catapultei / baza catapultei
brațul balanţei /2 cupe pentru balanţă / baza balanţei
2 tije de lemn
6 piese de carton pentru crocodilul mecanic / 7 clipsuri butoni
8 pompoane colorate
20 de jetoane
linia de sosire
instrucţiuni
Dimensiuni produs: 22,5 x 22, 5 x 9 cm
Vârstă recomandată: 3 - 7 ani
Gama de jocuri Lab & Craft a fost creat[ și concepută pentru a oferi copiilor o experiență științifică, creativă, distractivă și stimulativă.
Cu o abordare practică și senzorială, copiii își pot testa aptitudinile, își pot exprima întreg potențialul și pot explora lumea din jurul lor prin dezvoltarea abilităților interdisciplinare tipice abordării bazate pe STEM prezentate în aceste noi produse.
STEM (Știință, Tehnologie, Inginerie și Matematică) promovează dezvoltarea unui set de abilități interdisciplinare care sunt esențiale pentru a înțelege mecanismele de bază ale vieții de zi cu zi și de rezolvare a problemelor, deoarece abilitățile intelectuale, manuale și creative sunt folosite concomitent.
Elementul științific pe care se bazează jocurile Lab & Craft le permite copiilor să învețe prin observație și descoperire. De asemenea, le stimulează curiozitatea, suscitând îndoială științifică și ridicând întrebări.
Gama Lab & Craft, concepută pentru intervalul de vârstă 3 - 7 ani, le oferă copiilor și educatorilor acestora șansa de a se distra în timp ce descoperă subiecte științifice dintr-o perspectivă bazată pe STEM.
Gama aceasta de jocuri promovează o cultură științifică și este concepută pentru a încuraja dorința naturală a copiilor de a învăța prin intermediul unor soluții bazate pe experimentare directă, în întregime în conformitate cu metoda de învățare Maker. Stimulați de joc, copiii sunt ghidați să experimenteze și să aibă o abordare practică, creând obiecte și instrumente care sunt rezultatul unui proces care decurge din observație. Acest proces îi conduce pe copii să formuleze ipoteze și îi stimulează să manevreze și să creeze obiecte, antrenând astfel forme multiple de inteligență.
Învățarea activă, distracția și dezvoltarea abilităților sunt cuvintele-cheie ale acestei game de jocuri în care experimentarea stimulează curiozitatea copiilor, determinându-i să descopere lumea din jurul lor.