În această secțiune găsiți detalii despre modalitățile și condițiile de returnare a produselor achiziționate de la Deajoaca.ro (Content Media Consulting S.R.L.).
Vă rugăm nu lipiți etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului (puneți produsul într-o pungă sau un colet și pe colet lipiți eticheta).
1.Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la notificare sau denunțarea contractului
Dacă produsul returnat este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile și, după caz, cu etichetele intacte) se va rambursa integral suma platită de client. Daca ambalajul este deteriorat, clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului și i se va opri o taxă administrativă pentru aducerea produsului la starea inițială, de până la maxim 50% din valoarea produsului.
Nu se acceptă pentru returnare produsele:
- care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc. și care, astfel, nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului;
- care original au fost sigilate și care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă; aceste produse, odată desigilate de consumator, nu pot fi returnate.
Coletele se trimit la adresa: Preciziei Business Center, Bld. Preciziei nr. 1, Tronson III, Parter, cod: 062202, București, Sector 6.
Content Media Consulting S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în termen de 14 zile de la data denunțării contractului de către client, dar nu înainte de a intra în posesia bunurilor.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului
Procedura de retragere din contract:
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează Content Media Consulting S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una dintre variantele următoare: formular (Formular retur)
sau o declarație neechivocă, făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail, mesaj în pagina de contact sau fax). Consumatorul are la dispoziție 14 zile de la primirea produselor pentru a anunța retragerea din contract.
Obligatiile care revin Content Media Consulting S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, dar nu inainte de receptionarea produselor.
Obligațiile care revin consumatorului
Produsele sunt înmânate Content Media Consulting S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată și în decurs de maxim 14 zile de la anunțarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
2. Retur de produse
Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul in care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefuncțional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
- Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, va recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat, în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
- Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.
Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru către Departamentul Suport Clienţi sau prin prezentarea la sediul nostru cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Menţiune
Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepţionarea produselor deteriorate/modificate.
Toate aceste clauze şi conditii sunt prevăzute în:
Ordonanţa de urgenţă nr. 34 / 2014
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor vă rugam să ne contactaţi pe email sau la unul din numerele de telefon afişate pe site.