Beneficii client:
Livrăm rapid din stoc!
Timp de livrare: 2-4 zile lucrătoare
Cost transport începand de la 12,99 lei (pentru detalii apasă aici 👇 )
Transport gratuit pentru comenzi peste 250 lei
Plată cu cardul de Prima Didactică și carduri cadou
Achizitii prin SEAP
Vârsta: 3+
Colecţie: AGENDA 2030
Data de livrare: Marti, 17.12.2024
Un grup de animale pe cale de dispariție se ascund în casă și așteaptă să fie salvate! Misiunea jocului este de a aduce animalele pe cale de dispariție acasă în siguranță, folosind informațiile valoroase de pe cartonașele de identificare.
Copiii construiesc tabla de puzzle, care va fi o hartă mare cu șase trasee, fiecare reprezentând un continent. Un adult sau un copil mai mare ascunde animalele în cameră. Cartonașele de identificare, care prezintă habitatul sau amprenta animalului, sunt aranjate în jurul tablei.
Jocul începe cu căutarea animalelor ascunse. Odată ce un animal este găsit, jucătorul trebuie să ia cartonașul de identificare corespunzător pentru a determina zona de proveniență și traseul pe care să-l urmeze pentru a aduce animalul înapoi acasă. De exemplu, dacă este găsit un leu, jucătorul ia cartonașul de identificare a leului, unde Africa este indicată drept „casa” animalului. Africa este reprezentată în galben, astfel că pe tablă trebuie să fie căutată calea de culoare galbenă.
Odată ajuns pe tablă, jucătorul pune animalul pe suportul său și începe să joace, căutând cărarea pe care înaintează cu ajutorul ruletei până ce va duce animalul salvat în arealul său de origine. Jucătorii continuă apoi individual aventura, fiecare cu propriile timpi de căutare și joc, fiind coordonați de un adult sau de cel mai în vârstă copil-jucător, care îi poate ajuta să caute animalele, creând o dinamică asemănătoare cu „vânătoarea de comori”, oferind mici indicii pentru a facilita căutarea celor mici.
Când traseul este încheiat și animalul a ajuns în arealul său de origine, suportul este îndepărtat și animalul este poziționat pe hartă, în zona de sosire. Se procedează la fel pentru toate animalele. Pe lângă numerele pentru înaintarea pe hartă, ruleta va avea simboluri care vor crește gradul de aleatoriu al jocului, punându-se accent pe afecțiunea și empatia copilului. De exemplu, dacă pe ruletă apare simbolul inimă, jucătorul va trebui să îmbrățișeze animalul speriat și să-l liniștească.
Toți jucătorii sunt câștigători atunci când toate animalele s-au întors acasă tefere și sănătoase. Câștigătorul absolut va fi cel care a adus cele mai multe animale acasă, numărătoarea fiind ținută prin păstrarea cartonașelor de identificare.
Agenda 2030 pentru Dezvoltare Durabilă este un program de acțiune pentru oameni, planetă și prosperitate, elaborat de statele membre ale Națiunilor Unite și aprobat de Adunarea Generală a ONU. Brandul Ludattica, prin abordarea sa plină de sensibilitate, se potrivește pe deplin cu obiectivele programului, astfel luând naștere colecția de jocuri Agenda 2030, concepută pentru cei mici, dar nu numai.
Patru jocuri de societate pentru familie, care să-i apropie pe cei mici de problemele cruciale ale vieții actuale și viitoare, cu o abordare ludică, distractivă și stimulativă în același timp. Copiii vor fi conduși spre a-și pune întrebări și a descoperi, prin joc, semnificația și importanța sustenabilității.
Cu această ocazie, Ludattica vine cu o colecție de jocuri tematice „Agenda 2030”, fiecare în conformitate cu filosofia programului Agenda 2030, despre care copiii au deja ocazia să afle, începând din școală. Fiecare titlu are obiective specifice, care sunt afișate pe fața cutiei și care trimit direct la lista de obiective propuse de programul oficial.
Tip: Joc de societate