Revistele sunt în limba română şi conţin instrucţiuni de asamblare la fiecare apariţie. Macheta este redată după cea a elicopterului real, cu detalii impresionante. Detalii tehnice:
interiorul reproduce atmosfera clasică a modelului
replici fidele ale tuturor sistemelor aparatului de zbor
fuselaj din metal turnat (aliaj de zinc)
lungimea machetei este de 82 cm (inclusiv elicea)
lătimea machetei este de 74 cm (inclusiv elicea)
înaltimea machetei este de 24 cm
diametrul rotorului principal: 74 cm
greutatea machetei este de aproximativ 7.5 kg
scara 1:24
rotorul principal: 5 pale si se roteşte liber
rotorul anti-cuplu: 3 pale si se roteşte liber
colecţia cuprinde 120 de apariţii
Acoperişul cabinei trăgătorului este transparent şi se poate rabata (mişca) spre înapoi, permiţând accesul la scaunul operatorului-trăgător, la sistemele, aparatele şi dispozitivele de ochire si control.
Uşa cabinei piloţilor se deschide şi permite vizualizarea tuturor detaliilor interiorului, a tabloului de bord, a sistemelor de zbor, control şi navigaţie şi a scaunului blindat.
Pe fuzelaj se pot deschide/închide uşile laterale permiţând astfel accesul la compartimentul de transport echipamente si trupe, la scaune şi la toate detaliile interiorului acestui compartiment.
Turela cu mitraliera Gatling YakB (Yakushev-Borzov) calibru 12.7 x 108 mm cu 4 ţevi, se roteşte stânga-dreapta şi de sus in jos.
Iluminarea de poziţie, semnalizare, balizaj şi atenţionare este funcţională: 2 proiectoare cu lumina alba de o parte şi de alta a cabinei trăgătorului, poziţie roşie pe aripa stângă, respectiv verde pe aripa dreaptă, precum balizajul intermitent roşu pe fuzelajul codal.
Armamentul este detaşabil si interschimbabil, rachetele ghidate antitanc AT-6 “Spiral” pot fi scoase / repuse de pe /pe şinele de susţinere şi ghidaj.
Trenul (sistemul) de aterizare (frontal şi principal) este retractabil pentru poziţia de zbor, se poate retrage şi ascunde în spatele uşilor.
Stabilizatorul ampenajului codal se mişcă sus/jos.